سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت به ایتالیا

۲ بازديد

ایتالیا، کشوری زیبا و قوی در بهترین نقطه اتحایه اروپاست. این کشور هشتمین قطب اقتصادی دنیاست،که بزرگترین کمپانی های خودرو سازی مثل فراری، لامبورگینی، مازراتی ، فیات،… در کشور ایتالیا قراردارند و همچنین بزرگرین برند های مد و فشن نیز همچون جورجیو آرمانی، دولچه اند گابانا، ورساچه،… نیز در ایتالیا هستند و ایتالیا از اقتصاد مد و فشن همیشه در صدر کشور های جهان بوده است.

انتخاب ایتالیا به عنوان یک مقصد مهاجرتی بی شک یک انتخاب درست است، ولی این سوال برای تمامی مهاجرانی که ایتالیا را به عنوان کشور هدف خود انتخاب میکنند بوجود می اید که، ایا مهاجرت به  ایتالیا سخت است؟ در جواب به این سوال باید بگوییم که اگر شما جزو شهروندان اتحادیه اروپا نباشید، مهاجرت به ایتالیا در مقایسه با برخی کشور های اروپایی و یا امریکایی سخت تر می باشد!!! در ادامه این مقاله صفر تا صد تمامی راه های مهاجرتی به کشور ایتالیا و شرایط آنها را برای شما توضیح داده ایم تا شما با توجه به شرایط خود بهترین گزینه را انتخاب کنید. با پارس رادین همراه باشید

اقامت ایتالیا

سالیانه تعداد زیادی مهاجر از طریق روش های ذکر شده در بالا وارد کشور ایتالیا می شوند، هر فرد مهاجر در بدو ورود به کشور ایتالیا با توجه به انتخاب هر روش مهاجرتی، برای بدست آوردن اقامت ایتالیا، باید درخواست اقامت موقت ایتالیا را بدهد. بنابراین اولین قدم برای مهاجرت به ایتالیا و دریافت اقامت ایتالیا، اخذ مجوز اقامت موقت است. شهروندان غیر اتحادیه اروپا این حق را دارند که پس از 5 سال زندگی مداوم در ایتالیا برای اجازه اقامت دائم ایتالیا درخواست دهند، در حالی که دولت ایتالیا برای شهروندان اتحادیه اروپا شرایط سختگیری کمتری دارند. اگر شهروندان اتحادیه اروپا قصد داشته باشند بیش از 90 روز یا 3 ماه در ایتالیا زندگی کنند، می توانند برای دریافت اقامت دائم ایتالیا درخواست دهند و درگر نیازی به دریافت اقامت موقت ایتالیا ندارند.

برخلاف بسیاری از کشورها که پس از پایان تحصیلات نمی توان در آن جا اقامت گرفت اما ایتالیا چنین نیست و اگر راه درست آن را بدانید شما هم می توانید پس از فارغ التحصیلی زندگی دائمی خود را در ایتالیا شروع کنید. با دریافت اقامت این کشور نه تنها می توانید زندگی خود را تامین کنید بلکه مزیت های دیگری نیز خواهید داشت. برخورداری از خدمات بهداشتی درمانی، خرید راحت ملک، تحصیل در بهترین کالج های دنیا، هزینه های زندگی کم و… از جمله این مزیت ها به شمار می آیند.
بیشتر بدانید ...

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.