سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۰۳

مهاجرت به مجارستان

۲ بازديد

مهاجرت به کشور مجارستان از طریق راه های مختلفی امکان پذیر است که  در ادامه این مقاله به بررسی تمامی این راه ها می پردازیم. بهترین راه مهاجرت به این کشور از راه تحصیل است ، زیرا مجارستان ، به کیفیت بسیار خوبی از لحاظ آموزشی معروف است . به گونه ای که طی 20 سال اخیر بیشتر از 10 ها هزار نفر از دانشجویان بین المللی برای اخذ پذیرش تحصیلی به این کشور درخواست داده اند.

مشاور مهاجرت به مجارستان

آیا مهاجرت به مجارستان نیاز به هزینه های زیادی دارد؟ آیا هزینه های زندگی در کشور مجارستان بالاست؟ برای مهاجرت به مجارستان به چه مدارکی نیاز دارم؟ آیا مهاجرت به مجارستان تصمیم درستی می باشد؟ آیا امکان دریافت پاسپورت کشور مجارستان وجود دارد؟ این ها فقط جزئی از سوالاتی می باشند که قبل از گرفتن تصمیم نهایی برای مهاجرت به مجارستان در ذهن شما شکل میگیرند. و پاسخگویی به آنها باید توسط یک مشاور مهاجرت به مجارستان انجام شود. بی شک تصمیم گیری برای مهاجرت به کشور مجارستان تصمیم مهمی بوده و نیاز به کمک یک مشاور مهاجرتی در هر مرحله این تصمیم گیری به شدت حس می شود. اطلاع داشتن از تمامی راه های مهاجرت به مجارستان و همچنین بررسی تمامی این راه ها با توجه به شرایط فردی و اجتماعی هر فرد، امری تخصصی بوده و نیاز به تجربه زیاد دارد. مشاوران مهاجرتی پارس رادین با استفاده از تجربه چندین ساله خود و همچنین اخرین و به روز ترین اطلاعات مهاجرتی در رابطه با مهاجرت به مجارستان میتوانند شما را در راه رسیدن به اهداف خود راهنمایی کنند. شما میتوانید با رزرو وقت مشاوره از پارس رادین، طی جلسات حضوری و یا تلفنی تمامی شرایط و اطلاعات مورد نیاز برای مهاجرت به مجارستان و روش مورد نظر خود را از کارشناسان خبره پارس رادین بپرسید. هدف ما آگاهی هر چه بیشتر شماست….

در صورتی که شما از راه های قانونی و توسط ویزای های اقامت بلند مدت نوع D  وارد کشور مجارستان شوید، بر اساس قانون رسمی این کشور در صورتی که 5 سال اقامت مداوم در مجارستان داشته باشید، می توانید برای دریافت کارت اقامت دائم مجارستان EC با اعتبار 5 سال و درخواست دهید. این کارت قابل تمدید بوده و شما تا مدت 5 سال دیگر نیز میتوانید اقامت دائم مجارستان را داشته باشید. در نهایت 8 سال پس از ورود به مجارستان و داشتن اقامت دائم و یا اقامت موقت مجارستان میتوانید واجد شرایط درخواست شهروندی مجارستان باشید و برای دریافت پاسپورت مجارستان درخواست خود را اعلام کنید. برای مثال دانشجویانی که در کشور مجارستان در مقطع کارشناسی ارشد تحصیل میکنند، میتوانند پس از فارغ التحصیلی از این مقطع، درخواست اقامت بلند مدت و یا همان اقامت دائم مجارستان را بدهند و پس از 6 سال از فارغ التحصیل شدن خود کارت شهروندی و پاسپورت مجارستان را بدست بیاورند.
منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.